PRIJE NEGO ŠTO SAM POSLAO OVU KRIVIČNU PRIJAVU, BIH JE BILA SVJETSKO ČUDO KAO NAJZDRAVIJA ZEMLJA, SKORO BEZ ZVANIČNO ZARAŽENIH. DANAS NAM SAOPŠTAVAJU DA SMO NAJGORI I TO NARAVNO PREDSTAVLJAJU KAO KRIVICU I NEODGOVORNOST GRAĐANA TE SE OPET UVODE DRAKONSKE MJERE. SA DRUGE STRANE, TELEKOMUNIKACIONE KOMPANIJE SMIŠLJENO VARAJU KLIJENTE, NAMJERNO ISKLJUČUJU VEZE, KAKO BI SIMULIRALE KVAR I MJENJALE MODEME. OČITO SE RADI NA PRIPREMI ZA 5G MREŽU I TO U SRED VANREDNOG STANJA I PROGLAŠENE PANDEMIJE, NA PREVARU SE BJESOMUČNO MJENJAJU MODEMI PO KUĆAMA, STANOVIMA, JAVNIM OBJEKTIMA. SVI KOJI OSJETE TEGOBE I ZATRAŽE MEDICINSKU POMOĆ ILI SE TESTIRAJU, PROGLAŠAVAJU SE NARAVNO POZITIVNIMA NA KORONA VIRUS. ŠTETNE POSLJENICE ELEKTROMAGNETNOG ZRAČENJA TIH NOVIH UREĐAJA NIKO NE SAMO DA NE TESTIRA, NEGO SE I NE POMINJU. I ZA SVO OVO VRIJEME, EVO VEĆ GODINU DANA NAS PRAVE BUDALAMA I OVDE I U DRUGIM ZEMLJAMA SVIJETA JER JE U PITANJU GLOBALNI PLAN U KOME SU OVDAŠNJI POLITIČARI I FIRME SAMO DOBRO PLAĆENE SLUGE. NA SLICI SE VIDE DATUMI I ADRESE "NADLEŽNIH" KOJI SU UPOZORENI A TO SU TUŽILAŠTVO BIH, MINISTARSTVO SIGURNOSTI, SIPA, VLADA RS I MUP RS. TUŽILAŠTVO BIH JE POTVRDILO DA SU PRIMILI PRIJAVU A U MINISTARSVO SIGURNOSTI NE ZNAJU, DOK SE U OSTALIM NISAM RASPITIVAO, POŠTO SU PRIJETILI DA ĆE ME UBITI AKO IKADA VIŠE DOĐEM. NE PLAŠIM IH SE NARAVNO I OTIĆI ĆU ZBOG ZA MENI VAŽNIJIH STVARI OD LAŽNE PANDEMIJE I STVARNOG 5G ZRAČENJA ALI JE JASNO DA OD NJIH NE TREBA OČEKIVATI NIKAKVU ZAKONITU REAKCIJU. U MEĐUVREMENU, PRISJETITE SE DA LI SU VAMA OD MARTA 2020-TE DO DANAS MJENJALI MODEME I SA KOJIM IZGOVORIMA A IMAM PODATKE DA JE TO MASOVNA POJAVA KOD VIŠE KOMPANIJA PREMA SVOJIM KLIJENTIMA :
TUŽILAŠTVU BOSNE I HERCEGOVINE
PRIJAVA PROTIV TELRAD KOMPANIJE
|
Telekomunikaciona firma Telrad Net, (Hase 1/Nušićeva bb, Bijeljina 76300) je tokom 2020-te i 2021-e, sve do danas na nezakonit i obmanjujući način, kršila sklopljene ugovore sa klijentima, namjerno im ometajući signal te čak potpuno isključujući internet i telefonsku vezu sa ciljem da ih kupci internet usluga pozovu zbog navodnog "kvara", nakon čega bi im monteri Telrad-a, postojeći modem zamijenili sa drugim.
Sve te aktivnosti, vršene su tokom zvanično proglašenog vanrednog stanja zbog pandemije i kada su na snazi bile, odnosno još uvijek su zaštitne mjere za sprečavanja širenja zaraze.
Ne ulazim uopšte u motive kompanije, da li to činjeno zbog razvijanja infrastrukture za 5G mrežu, gdje bi svaki taj modem predstavljao primopredajnik 5G signala ili zbog mnogo većih brzina odlaznog signala, tačnije korisniku bi bila omogućena brzina preuzimanja koju plati, recimo 2 MB u sekundi, kakva je sada a oni bi špijunskim softverima mogli izvlačiti podatke sa računara brzinom preko 1 GB u sekundi ili tu postoje i drugi motivi, to neka objašnjavaju tužilaštvu.
Dakle, na stranu to što su svjesno kršili postojeće ugovore sa klijentima i isključivali signal zbog svojih mahinacija, zamislite situaciju da, dok je na cijelom svijetu proglašena "zastrašujuća" pandemija, jedna kompanija po ubrzanoj proceduri, dok sve drugo stoji, sprovodi svoje aktivnosti, ulazeći ujutro u kuću zaraženog čovjeka, uzima njegov stari modem, koji taj korisnik dodiruje, razmjenjuju dokumente, koji se potpisuju a onda isti radnici odlaze u kuće i stanove desetine do tada zdravih ljudi.
Nema nikakve razlike ni ako na nekog zaraženog klijenta nabasaju i kao posljednjeg u toku dana, jer pošto tada budu kontaminirani, sutradan nastavljaju sa poslovima, odlaze u desetine drugih stanova, kontaktiraju i dodiruju predmete, šireći zarazu.
To je jedna strana priče na možemo je sagledati i iz drugog ugla, pošto ja lično smatram da je "korona" u stvari svjetski teroristički projekat, koji se sprovodi preko lažiranja pandemije a za interese farmaceutskih i komunikacionih kompanija te banaka i vlasnika korporacija, čiji je interes širenje 5G tehnologije kao preduslov robotizacije, uvođenja vještačke inteligencije, "pametnih" gradova itd.
Gledajući sa te strane, činjenica je da elektromagnetni talasi utiču na ljudska bića a primjer djelovanja tih talasa je mikrovalna pećnica.
Elektromagnetni talasi na određenoj frekvenciji, uzrokuju kretanje molekula vode, izazivaju trenje, što dovodi do zagrijavanja i kuvanja.
Nesporno je da 5G mreža i uređaji koji zrače u sličnom spektru kao mikrotalasna pećnica od 2,5 pa sve do 100 MHz, utiču na ljudsko zdravlje a postoje podaci da na nekim frekvencijama od oko 60 GHz, ometaju apsorpciju kiseonika u krv, što dovodi do gušenja.
Elektromagnetne puške i topovi, kao i specijalna vozila za rastjerivanje demonstranata, koja koristi te talase su već odavno napravljeni i sasvim je sigurno da i svi uređaji povezani sa frekvencijama 5G mreže, imaju uticaj na ljudska bića a pitanje je samo u kom obimu. Da li samo narušavanje zdravlja ili mogu u određenim okolnostima, izazvati ozbiljna gušenja i smrt.
Pošto su efekti i opasnost pod zdravlje elektromagnetnih talasa na određenim frekvencijama odavno ustanovljeni, nema nikakve šanse da kompanije koje proizvode 5G tehnologiju to nisu znale te je sasvim osnovana sumnja da su svjesni posljedica, koje će postavljanje 5G infrastrukture izazvati. Zato su sa ciljem da prikriju svoju odgovornost i uzročno posljedničnu vezu, smislili priču i plan po kome se na cijeloj teritoriji planete, proglašava "pandemija" preko marionetskih vlada, iza koje bi se skrivale sve štetne posljedice elektromagnetnog zračenja.
Nakon povremenih kraćih prekida internet veze, tokom prethodnih mjeseci, dana 08.02.2021. nešto prije podne, potpuno je nestao internet signal.
Pošto sam vidio nekoliko puta ranije, službenike Telrada po gradu, pored svoji sandučića, ostavio sam mogućnost da možda nešto rade i sačekao sve do isteka 24 sata pa i više i pošto ni fiksni telefon nije imao signal – nije radio, otišao sam do grada zbog dopune mobilnog broja 066196468, (09.02.2021. u 14:35:25) iz razloga što mi je isteklo vrijeme za nazivanje, te pozvao korisnički servis u 14:48 i opisao problem, skrenuvši pažnju da sam račun za prethodni mjesec platio 28.01.2021. a koji im možda nije stigao u evidenciju ako je to eventualno razlog isključenja.
U 3 minuta razgovora, što se sve vidi na priloženim fotosima, službenik koji se javio mi je odmah bez sekunde zadrške, saopstio da je "kod mene neki stariji modem, te su njegove kolege to juče isključile".
"Nevjerovatno, vi ste to dakle namjerno isključili bez ikakvog razloga" pitao sam te je službenik saopštio da će javiti kolegama na terenu, koji će me pozvati, kad budu mogli doći na intervenciju.
Pošto sam i ranije shvatio šta se dešava a pogotovo sada, kada mi je saopšteno da je veza svjesno isključen, onda sam predvidio i šta će se dešavati kasnije te sam, kada se javio u 17:24, intervenciju montera Telrada snimao i uz prijavu šaljem i fajl "Afera modem.mp3" u formi audio zapisa od oko 3 minute najbitnijih detalja, dok kompletan snimak traje nešto manje od 20 minuta.
Ovom prilikom šaljem taj skraćeni snimak, zbog ograničenja u megabajtima a ukoliko tužilaštvu bude potrebno, pokušaću dostaviti i kompletan snimak.
Dakle, iz tog snimka se može čuti da sam u razgovoru prvo pomenuo, kako su mi isključili internet vezu bez razloga, što je službenik prvo pokušao negirati a kada sam mu rekao da sam takvu informaciju dobio od njegovog kolege, onda je priznao i rekao : "Dobro ali vi imate stari modem, mi smo vas prethodno zvali telefonom".
Druga bitna činjenica je to da je poslije zamjene modema i taj drugi model pokazivao iste "simptome" odnosno nisu svjetlile sve potrebne lampice te je monter, izvadio svoj mobilni telefon i oko dva do 3 minuta tipkao poruke, očigledno javljajući kolegi ili kolegama pored sandučića da spoje kabl do mene i puste signal.
Čekajući tih nekoliko minuta, službenik je prevrtao dva lista papira u rukama, te kada su se lampice upalile, zatražio da potpišem na dva mjesta, odnosno, konkretno je rekao da trebaju dva potpisa.
Rekao sam mu da neću ništa potpisati, jer nisam tražio nikakvu zamjenu, sve to smatram prevarom i pokušajem obmane, koju ne želim legalizovati svojim potpisima, kao da sam ja tražio tu zamjenu.
Također sam saopštio da će podnijeti krivičnu prijavu, da je Telrad morao poslati pismeno obaveštenje, navodeći razloge, zbog čega mijenjaju modem, kakve su karakteristike drugog modema i tako dalje pa onda da ja odlučim, hoću li to prihvatiti ili ne a ne na prevaru da podmeću šta hoće i krše ugovor.
Takođe je veoma bitno da sam mu rekao a što se može jasno čuti, kako sam siguran da sad ako bi se ponovo vratio stari modem da bi i on potpuno ispravno radio, na šta je monter izrekao novu laž, tvrdeći da on ne bi radio.
Na to sam uzvratio : "Dobro vidjećemo, Tužilaštvo Bosne i Hercegovine će ustanoviti, može li raditi ili ne".
Na kraju sam rekao službeniku da ne smatram njega lično odgovornim ali da se ovdje kriju mnogo krupnije stvari u pozadini. Da u vrijeme vanrednog stanja, kada zvanično vlada pandemija, oni mijenjaju modeme po kućama i šire bolest te treba ustanoviti, koliko su smrti izazvali.
Sugestija za one koji budu radili na predmetu, pod pretpostavkom da kompanija Telrad ne uništi dokumentaciju, vezano za imena korisnika kod kojih su mijenjali modem je da se provjere imena, svih onih koji su dobili novi modem od početka 2020-te naovamo, sa imenima onih koji su zvanično bili "pozitivni" na testiranju za koronu.
Podsjećam da je recimo, bivši gradonačelnik Bijeljine Mićo Mićić, zvanično obolio od korone te preminuo i bilo bi neophodno provjeriti da li je njemu lično na radnom mjestu ili u kući mijenjan modem, kao i svima drugima koji su preminuli u Bijeljini, zvanično od korone.
Takvo stanje je trajalo naredna 3 dana, sve dok 13.02.2021. nešto prije podne, (otprilike u isto vrijeme kad je 5 dana ranije prekinut signal) nisam primijetio da je snaga signala odjednom opala.
Naime, primijetio sam prvo da je prekinut video, koje obično slušam preko telefona dok radim na laptopu a istovremeno je došlo do "zamrzavanja" stranica na internetu, odnosno praktično je bilo nemoguće više pretraživati web stranice. Prema nekim parametrima sam zaključio da je brzina internet veze, smanjena do 20 puta što se može vidjeti u prilozima iz brzine preuzimanja od ispod 100 kB u sekundi, dok je prethodno bila oko 2 MB.
Posljedice su bile da je za svaki pokušaj otvaranja neke web stranice, to potrebno činiti više puta, zatvarati web pregledač, ponovo ga aktivirati i slično a generalno se gubilo najmanje 3 – 4 puta više vremena za aktivnosti koje redovno obavljam.
Iz svega proizilazi, da su zbog mog odbijanja da stavim potpis na ovu prevaru, prvo ponovo potpuno isključili vezu a kada je monter saopštio ostalima da sam zaprijetio krivičnom prijavom i tužbom, odlučili su da vrate signal. Onda, poslije konsultacija su ga namjerno toliko oslabili, da li sa ciljem da ponovo prijavljujem kvar i primoraju me na potpis ili da simuliraju "profesionalnost" ukoliko ih tužim ili imaju sasvim druge motive, to neka objasne sami.
Uglavnom nisam imao namjeru da podnosim tužbu za nadoknadu štete, nego samo krivičnu prijavu, što i činim iako su mi svojim smišljenim kriminalnim aktivnostima nanijeli štetu, oduzimajući dnevno nekoliko sati vremena, plus periodi, kada uopšte nije bilo internet signala.
U prilozima ove prijave je materijal iz koga se vidi da sam konstantno redovno, ne samo uplaćivao račune, nego sam plaćao i unaprijed 30, 50 ili 70 maraka a na poleđinama tih računa su reklame, čestitke, obaveštenja o paketima usluga ali nikada obaveštenje o potrebi da se postojeći modem, zamijeni drugim modelom.
Tu su i fotografije izgleda modema za vrijeme, kada nije bilo signala, te sat vremena nakon izjave montera, kako modem ne može više da radi, vidi se da je proradio i svijetle sve lampice.
Iste večeri sam izradio sliku ekrana, na kojoj se "Web strana Tužilaštva BIH od 10.02.2021." a u desnom donjem uglu, vrijeme i datum. I sve to preko modema za koji je rečeno da navodno više ne može uopšte da radi.
Tu su i neke fotografije i video "Brzina preuzimanja" na kojima se vidi brzina protoka, te moja prepiska "Aktivnosti 28.03.2020." sa prijateljem iz koje se vidi da su aktivnosti Telrada koje opisujem vršene od zvaničnog proglašenja pandemije i konstantno ih rade svo ovo vrijeme do danas.
U razgovoru sa drugim prijateljima, saznao sam da se koristi ista procedura prema svima te tako korisnik R.Ž. kaže da je primjetio prekide signala i prijavio te je i njemu saopšteno da je davno bilo potrebno zamijeniti stari modem, na šta je on odgovorio : "kako stari modem pa prošle godine sam tek uveo internet".
Službenik je rekao da nema veze, oni će to svakako zamjeniti.
Dakle, ovde su dva različita problema. Jedan manji i da kažem banalan je pokušaj prevare i obmanjivanja mene kao klijenta, te očigledno više uspjelih takvih obmana, prema drugim klijentima a sa druge strane, nepridržavanje bilo kakvih mjera, tokom zvanično proglašene pandemije, ostvarivanje velikog broja kontakata sa različitim osobama, bez ikakve potrebe, odnosno sa izmišljenim i isceniranim razlozima.
Sve to bez ikakve kontrole i sertifikata, kakve su karakteristike tih novih modema, odnosno izazivaju li ili ne izazivaju štetne posljedice po zdravlje korisnika.
Treba imati u vidu da uvođenje i instaliranje ovakve napredne tehnologije stranog porjekla pradstavlja i ozbiljan bezbjednosni problem a štetnost po zdravlje nije ograničena samo na "običan narod" nego i na recimo, državne tužioce koji su izloženi efektima elektromagnetnog zračenja.
Priložena dokumentacija sadrži i plaćeni račun za posljedni regularan mjesec, zbog čega je prilikom plaćanja traženo od mene da stavim masku na lice a poprskali su me i nekom tečnošću po ruci u banci, gdje sam plaćao račun.
Sve to poslije Odluke ustavnog suda 22.12.2020. da je nalog za nošenje maske i ograničavanje kretanja, kršenje ljudskih prava a sa druge strane, Telrad bez ikakvih mjera, smišljeno širi zarazu, dok se navodno neke druge institucije, zvanično i dalje bore protiv nje.
PRILOZI
Afera modem.mp3
|
Račun iz 2017 a
|
Majke Jevrosime 20 76300 Bijeljina Zdenkobajo@gmail.com 065831902 |